Dear Followers :)

Fakta aku ketika di Sekolah Menengah -.-

Wahhh , tahu tahu , aku dah habis sekolah . Nanti mesti rasa rindu kat sekolah , rasa nak sekolah balik kan kan ? ^^
Hahahaha , tak kemana pon sekolah tu , tahun depan aku dtg punya tengok budak budak kadet aku meh :)
Dulu aku ada buat fakta time aku sekolah rendah , sekarang aku nak tulis fakta time aku sekolah menengah pulak :D

Fakta - fakta aku ketika di Sekolah Menengah :

  1. Aku bersekolah di Sekolah Menengah Kebangsaan Tinggi Klang a.k.a High School Klang (Y)
  2. Aku pernah duduk di kelas 1 Dedikasi ( 2007 ) , 2 Bestari ( 2008 ) , 3 Bestari ( 2009 ) , 4 Sastera Ikhtisas 1 ( 2010 ) dan 5 Sastera Ikhtisas 1 ( 2011 )
  3. Aku pernah jadi Monitor Class time Form 3 jee -.-
  4. Guru kelas dari Form 1 - 5 semua sporting sporting belaka ! (Y)
  5. Aku tak pernah sikat rambut , messy je rambut aku *Seriously 
  6. Pernah kena sebat dengan Guru Disiplin Sesi Petang -.- 
  7. Kalau ada orang marching kat Tapak perhimpunan , mesti aku nak tengok , tak kira Band ke , PKBM ke , KRS ke , Semuaa laaa
  8. Seorang yang senang di Buli
  9. Seorang yang senang menangis setelah di buli :)
  10. Aku takkan bawa buku teks yang subjek nya 1 masa jee
  11. Aku join PKBM drpd Form 1
  12. Start main Call Of Duty : Modern Warfare dari Form 3 *wanna fight ? lai lai
  13. Seorang yang teringin nak carik terowong kat sekolah yang sering dikatakan oleh semua pelajar , MANA TEROWONG NYA ?!
  14. Seorang yang teringin nak tahu apa benda yang berada di bawah tapak perhimpunan . Act , korang akan rasa ada ruang dekat bawah tapak assembly time korang hentak kaki
  15. Kawan yang paling rapat dengan aku . Kattak , Hadi dan Amir , tapi Amir dah pindah time Form 4 , so sad T_T
  16. Aku boleh pakai balik baju sekolah Form 1 ketika Form 4 :DD
  17. Seorang yang gemok time Form 2 , trolololo , percaya lahh , nak bukti ?
  18. Dari Form 3 , destinasi aku selepas sekolah ialah Di Cyber Cafe Klang City Square bersama Radzi Aka Maga , Hazim Aka Warak , Fakrul Aka Telor , Luqman dan 3 orang mmber yang aku paling rapat tuu
  19. Seorang yang suka melukis
  20. Kalau ada budak baru masuk kelas , mesti aku yang tegur dulu :D
  21. Seorang yang tak pernah jumpa hantu kat sekolah padahal orang lain semua cakap sekolah aku keras la , apa lahh , 5 tahun aku sekolah , overnight kat sekolah , takde apapa ponggg
  22. Seorang yang takkan miss buat kerja khusus
  23. PMR Candidate 2009 , SPM Candidate 2011 
  24. Start Sekolah 3 Januari 2007 , tamat 6 Disember 2011
  25. Sarjan III PKBM High School Klang 2011 
  26. Got 6B2C in PMR and SPM ....... *Aku tak sepandai korang :)
  27. Seorang yang akan membawa Inhaler dan Ventolin ke sekolah setiap hari
  28. Angka Giliran BA018A014 in SPM , PMR , tak ingat
  29. Kelas aku dari form 1 hingga form 5 tak pernah dapat Ground floor class , mesti First floor or second , zz
  30. ......................................................... DotA ? Go awayy

Dah tak tahu nak tulis apa dahh , tuu je kot , Tralalala :p
I will miss all of this moment :')





2 comments:

  1. Serius ko tak pernah sikat rambut???
    and terowong ape tu??ceciter cikit nak tahu jgak...hehe

    ReplyDelete
  2. Yup , aku sikat rambut guna tangan je , HAHA
    terowong tuu ada orang kata ... entah laaa :D

    ReplyDelete