Dear Followers :)

Menjelangnya Final Exam....

Fuhh , seperti biasa . Setiap sem wajib ada final exam =="
Seperti biasa juga terlihatlah roomate - roomate , classmate yang dengan tekunnya study
Ada juga yang still menonton Drama Korea + Runningman bla bla bla bla -,-
Main games pon ada jugak , contohnya aku

Semakin dekat final , semakin membuak buak perasaan nak main games
I don't know why =="

Kenapa kenapa ? T^T

Okayy , nvm . Good luck too all Classmate DEP2A
Semoga korang semua dapat Anugerah Ketua Jabatan

Aku ni lain siket ye classmate , aku ni bukan tak nak belajar + study + buat revision
Tapi , aku study kena ada masa yang sesuai
Aku bukan seorang yang 24 jam menghadap buku + belajar + study + bla bla bla
Makin nak final , makin ppffttt =="
Thanks to Asmarul , dia jugak yang selalu ajak aku study , tapi aku tak nak =="

Aku tahu yang final ni penting untuk semesta seterusnya , tapi nak buat macam mana ..
Dah diri sendiri yang tak nak , nak buat macam mana ..  fuhh =="

Okayy , try to study hard T^T





No comments:

Post a Comment