Dear Followers :)

Please !

Please ! Tolong jangan kaitkan aku dengan sesiapa pon
Please ! Aku tak berminat nak baca or dengar apa yang korang cakap tentang perempuan time lepak 
Please ! Aku memang tak berminat nak in a relationship , yeahh aku tak berminat
Please ! Aku tak berminat nak baca kau punya tweet yang suka memperlekehkan orang
Please ! Tolong jangan suka suka cakap " Aku ni sesuai dengan bla bla bla " . STFU . Can your zip your mouth ? 
Please ! Aku tak berminat nak baca tweet korang yang pasal Cinta the fuck , ingat aku ni nak sangat ke baca ? Feed up tahu tak ?
Please ! Kalau orang tu mempunyai minat yang sama , or menginginkan benda yang sama , tak semestinya tu ...... ? The Fuck ? 
Please ! Jangan samakan aku dengan orang lain , Diri aku is diri aku , and diri orang tu pergi mampos
Please ! Stop tulis " errr , how sweet " . Errr . How sweet tengkorak kau
Please ! Aku yang berhak memilih siapa yang aku suka bukan nya korang !
And Please ! Tak semestinya aku mintak no orang tu , aku suka dia ? WTF ? 

Asal ? Tak suka ? 
Kisah apa aku ? 
Alahh , i'm only a keyboard warrior .
So , kalau nak pukul aku kat luar , pukul lah . Aku hanya berdiam diri dalam keadaan ketakutan . 

Okayy , The end

No comments:

Post a Comment